Reklam ve Sponsorluk

• "Serpilden Lezzetler" Hakkında kısa bir bigi:

"Serpilden Lezzetler" sahibi, sorumlusu, yazarı, yöneticisi; ben "Serpil Bıyıkoğlu" .
    Bugüne kadar bilinegelmiş yemek tariflerini kendime özgü uygulamaktayım.
    Yaptığım yemekleri bizzat ben fotoğraflanmaktayım ve tariflerini de bizzat kendim kaleme almaktayım.
    "Serpilden Lezzetler" her zaman bana özel, orijinal ve günceldir.

Türkiye'de ve Dünya'da mutfak, yeme içme konu başlığı altında yazmaktayım.
    Sosyal medyadaki takipçi ve okurlarımı yaptıklarım ve yazdıklarımla peşimden sürüklemekteyim;
    onların ilgisini sürekli en üst seviyede canlı tutmaktayım ve böylece her an onlarla iletişim halindeyim.
    Haliyle sürekli kendimi geliştirmekte ve etki alanımı da büyütmekteyim.

• Eğlence ve gıda sektöründe tanınmış kişi ve profesyoneller ile zaman zaman organizasyonlar düzenlemekte,
    düzenlenen organizasyonlara katılmaktayım.

Mekanları ve mutfakları ziyaret etmekte, konuk olduğum yerde bizzat tariflerimi uygulamaktayım.
    Ev hanımlarını direkt ilgilendiren diğer konular
    ( örneğin: sağlık, güzellik, alışveriş, çocuk, temizlik, gezi, hobi vb ) ilgi alanım içindedir.

Sadece yeme içme değil, -hanımları özellikle ilgilendiren- her alanda
    yapılan etkinliklere davet edilmekte ve yer almaktayım.

Başarıya odaklı olarak turnuva ve yarışmalarda da yer almaktayım.
    Dahil olduğum bir çok sosyal sorumluluk projesi ve gönüllü yürüttüğüm çalışmalarım da vardır.
  • Eğitimler vermekteyim. Danışmanlık yapmaktayım.

• Mutfak işleten ve yiyecek içecek sunan (otel, lokanta, restoran, pastane, cafe vb) mekanları
    haberli (davetli) ve habersiz ziyaret etmekteyim;
    mutfaklarını, işleyişlerini, personelini, üretim ve sunum becerilerini,
    gıda hijyenlerini ve kalitelerini, servis yönetimlerini vb. gözlemlemekte,
    ürünlerini tatmakta; onları yerinde değerlendirmekte ve önerilerde bulunmaktayım.
    Ziyaret ettiğim bu mekan ve sundukları lezzetler ile ilgili edindiği izlenimlerimi de
    özenle ve tarafsız olarak;
    yazılı, görsel ve sosyal medyada takipçilerim ve okurlarımla paylaşmakta,
    takipçi ve okurlarımı yönlendirici tavsiyelerde bulunmaktayım.

"Serpilden Lezzetler" Sponsor Olma Genel İlkeleri:

• - Özellikle "Mutfak / Yeme İçme" kategorisinde bir iş yapıyorsanız, gıda üzerine bir mekan işletiyorsanız yada
    gıda ilişkili bir ürünün üreticisi veya son kullanıcıya sunan / satan bir kuruluş ve benzeri bir yer iseniz ;
    "Serpilden Lezzetler" den sizi ziyaret edip çalışmalarınızı yerinde görüp izlemesini, değerlendirmesini ve
    sizi desteklemesini isteyebilirsiniz. Bunun için davet etmeniz yeterlidir.

- Bunu sürekli kılmak için ayrıca sponsor da olabilirsiniz.
    Bize sponsor olduğunuzda adınızı ve markanızı yurt içinde ve dışında duyurulmasını,
    başarılarınızın ses getirmesini ve olumlu etkisinin uzun sürmesini sağlayabilirsiniz.
    İsterseniz. "Serpilden Lezzetler" in partneri, malzeme, donanım ve ürün tedarikçisi ve benzeri sponsoru da olabilirsiniz. Böylece tariflerimde ürününüz ve markanız ile yer almış olursunuz. Marka bilinirliği ve markaya talep artabilir.

• - Unutmadan herhangi bir mesleğin etik kurallarına aykırı; genel olarak yanıltıcı ve rahatsız edebilecek konularda sponsorluk kabul etmiyoruz.

• - Sponsorluklarda fatura kesmiyoruz. (İşinizle ilgili sponsorluk harcamanızı mesleki gider olarak vergi matrahınızdan siz kendiniz düşmelisiniz)

• "Serpilden Lezzetler" Reklam Verme Genel İlkeleri:

- Sitemizde üyelerimizi veya ziyaretçilerimizi rahatsız edebilecek nitelikte ve yanıltıcı olduğu belirtilen ifadeler içeren reklam ve hizmetlere yer veremiyoruz. Örneğin "Diyetisyene ihtiyacınız yok, ürünümüzle ayda 30 kg verebilirsiniz" sloganı kullanan bir ürünün reklamını sitemize yerleştiremiyoruz.

- Herhangi bir mesleğin etik kurallarına aykırı reklam kabul etmiyoruz.

- Fiyatlarımıza KDV dahildir ve her ödeme için ilgili kişi/kurum adına fatura kesiyoruz. (İşinizle ilgili reklam harcamanızı mesleki gider olarak vergi matrahınızdan düşebilirsiniz)

- Sitemizde popup/pop under şeklinde tabir edilen reklamlar ile video görüntü ve sesin sayfa yüklenmesiyle otomatik başladığı reklamları yayınlayamıyoruz. (Ziyaretçinin kendisinin bir tuşa basarak sesi açabildiği veya görüntüyü seyrebildiği tarzda reklamlara ise yer verebiliyoruz)

- Site ziyaretçi ya da üyelerinin eposta adreslerini (veya sadece bize bildirdikleri özel telefon numaralarını) kiralamıyoruz, satmıyoruz, üçüncü kişilerle paylaşmıyoruz. Bu adreslere onların rızası olmadan SPAM olarak nitelendirilebilecek toplu eposta/SMS tarzı reklam göndermeyi içeren reklam çalışmaları yapmıyoruz.

- "Serpilden Lezzetler" reklamları trafik sağlama ve tanıtım amaçlıdır, SEO (Arama motoru optimizasyonu/Google PR yükseltme) amaçlı reklam almıyoruz. Aynı nedenlerle link reklam/link değişimi vs. uygulamalarımız da yoktur.

- "Serpilden Lezzetler" yayınladığı reklamlarda seçicidir ve reklamı reddetme hakkını saklı tutmaktadır.
    Sitemizin ciddiyeti ve yayın politikası ile bağdaşmayan, üyelerimiz veya ziyaretçilerimiz olumsuz karşıladığı tarzda reklamlar (örneğin cinsel ürünler/haplar/içecekler, şans oyunları, kontür satışı, evlilik/arkadaşlık siteleri vs. site konumuzla ilgisiz diğer reklamlar) kabul edilememektedir.

- Reklam ücretlerimiz reklam yayına alınmadan önce peşin olarak (banka havalesi/ EFT veya kredi kartı ödemesi) tahsil edilmektedir. Fatura ödeme günü itibariyle kesilmektedir.

- Reklam sürelerimiz 3 aylık periyotlar halindedir. Daha kısa süreli reklam alınmamaktadır.

Bir alanda yayına giren reklamlar süre bitiminden önce yayın uzatma talep ederse, kiraladıkları alanda önceliğe sahiptir. Aksi belirtilmedikçe, her reklam bulunduğu alanda sürekli yayında olacak şekilde dönüşümsüz (başka bir reklamla dönüşüme girmeden) yayınlanmaktadır.

Reklam alanlarımız, fiyat tarifemiz ve size sunabileceğimiz diğer seçeneklerimiz ve
    Sponsorluk anlaşması için lütfen bizimle temas kurunuz.

"Serpilden Lezzetler" e ilginiz için çok teşekkür ederiz!

Bizimle Temas Kurmak İçin Tıklayınız!

Ana Sayfa
Sayfa Başı

Bu sayfa sorunuzu yanıtlayamadı mı?
Serpilden Lezzetler Antalya'da Yaşayan Yemek Blog Yazarları Grubu aktif üyesidir. "Antalya Lezzet Beşlisi" Topluluğu Kurucusu ve Topluluk Başkanıdır.
© - 2012 - 2016 Her Hakkı Saklıdır, İzinsiz Kullanılamaz. Gizlilik Politikası. Tasarım ve Yönetim : BerhanLevent

Berhan Levent Webmaster Berhan Bıyıkoğlu İşaret Dili Eğitmeni Ema Ticaret istanbul Evo Psikoloji Danışma Merkezi istanbul Serpilden Lezzetler Antalya Klinik Uzman Psikolog Elit Bilge Bıyıkoğlu Security of Turkey Özel Güvenlik TİDTED Türk İşaret Dili Tercümanları ve Eğitmenleri Derneği Serpilden Lezzetler - Tarifler Aynı Lezzetler Farklı